poniedziałek, 26 stycznia 2009

Prezent z okazji sesji

Ponieważ nareszcie kończy się semestr, który tym razem był wyjątkowo pracowity, postanowiłam większości moich studentów zrobić prezent.

Najpierw krótkie wyjaśnienie. Najbardziej skomplikowanym zadaniem na koniec semestru jest policzenie jaka ocena należy się studentowi. W tym celu należy dodać ocenę z pierwszego kolokwium oraz ocenę z drugiego kolokwium, a następnie otrzymaną liczbę podzielić przez 2. Wynik, to ocena jaka powinna znaleźć się w indeksie.

Ponieważ tak skomplikowane operacje matematyczne, przekraczają możliwości przeciętnego studenta (a także moje), postanowiłam sobie oraz swoim studentom ułatwić życie i napisałam bardzo prosty w obsłudze program komputerowy:

Instrukcja obsługi:
Aby obliczyć ocenę końcową, należy wpisać oceny z pierwszego oraz drugiego kolokwium, a następnie wcisnąć przycisk "Oblicz ocenę końcową".

Jeśli też nie radzicie sobie z liczeniem średniej (tak jak ja) możecie napisać do mnie maila, a ja prześlę wam ten prosty w obsłudze program.
Pozdrawiam
dr inż. Agnieszka Ulfik

Brak komentarzy: